Dopravca | Cena |
Packeta | 3,29 € |
GLS kuriérska služba | 3,99 € |
GLS kuriérska služba Nadrozmer | 5,49 € |
Osobný odber – predajňa Žilina | 0 € |
Platby | Cena |
Platba vopred ( FIO banka) | 0 € |
Online platba kartou | 0 € |
Online bankový prevod | 0 € |
Dobierka | 1,99 € |
- Doprava Zdarma od 55 € (neplatí pre Nadrozmerné zásielky a vybrané produkty napr. sady hrncov...)
DODACIE LEHOTY
U každého výrobku na e shope uvádzame dostupnosť tovaru.
- Skladom, odosielame ihneď:
Ak objednáte výrobok do 12 hodiny, tak Vám bude odoslaný už ten istý deň.
V prípade zvolenia dopravcu Kuriérska služba, Vám bude objednávka doručená nasledujúci deň na Vašu adresu.
Ak zvolíte Zásielkovňa - bude objednávka doručená do 24 hod na príslušné výdajné miesto.
- Tovar na ceste, skladom od ... : produkt je na ceste od dodávateľa do nášho centrálneho skladu v Žiline. Termín naskladnenia uvádzame vždy v tabuľke dostupnosti. Po naskladnení expedujeme do 24 hodín.
- U dodávateľa: produkt je na sklade u niektorého z našich dodávateľov. Je teda nutné počítať s dodacou lehotou 2 – 5 pracovných dní. Tento čas potrebujeme na dopravenie produktu do nášho skladu v Žiline a následnému vyexpedovaniu na Vašu adresu.
- Dočasne nedostupné - Na dotaz: produkt je momentálne vypredaný. V túto chvíľou prebieha rokovanie s dodávateľom / výrobcom o dodaní výrobku. Termín naskladnenia Vám oznámime po dotaze emailom.
- Predobjednávka: tovar je vo výrobe u zahraničného dodávateľa. Predpoklad naskladnenia je 15 - 30 dní.
KURIÉRNA SLUŽBA:
- doručenie priamo domov, avízo doručenia
- možnosť dohodnutia sa s pracovníkom kuriérnej služby na mieste a čase dodania
- lehota doručenia už na nasledujúci pracovný deň, najneskôr do 2 dní od expedície z nášho skladu
Kuriér Vám privezie balíček na dodaciu adresu v pracovný deň medzi 8. a 18. hodinou. Pokial vás nezastihne, budete kontaktovaní telefonicky.
Kuriér sa potom pokúsi zásielku doručiť znovu v nasledujúci pracovný deň. Ak ani vtedy nebudete na dodacej adrese prítomní, tovar sa vráti späť do nášho skladu a objednávka bude automaticky stornovaná.
V tomto prípade nás kontaktujte na infolinke +421 0948 255 102, kde sa dohodneme, ako ďalej postupovať.
Radi by sme Vás upozornili, že presnú hodinu doručenia nie sme technicky schopní u dopravcu zaistiť ani oznámiť.
POZOR ! Viditeľne poškodené alebo rozbalené zásielky, prosím, nepreberajte a kontaktujte nás.
Sledovať zásielku môžete na: GLS tracking
Sledovať zásielku môžete na: GEIS tracking
PACKETA:
Čo je Packeta?
- Zásielkovňa je logistická spoločnosť, ktorá prevádzkuje výdajné miesta po celom Slovensku, v Čechách a iných krajinách EU. Môžu sa nachádzať v rôznych kamenných predajniach, kaviarňach či obchodných centrách.
Ako to funguje?
- V košíku si zvolíte jedno zo stoviek výdajných miest a hneď ako bude zásielka pripravená k výdaju, príde Vám SMS a e-mail s heslom, na ktoré bude zásielka vydaná.
- Štandardne sú zásielky doručované na druhý deň a počkajú na výdajnom mieste 7 dní. Pomocou trasovacieho čísla, ktoré obdržíte na e-mail, môžete sledovať vašu zásielku TU.
Nestihnete si zásielku vyzdvihnúť?
- Nevadí, môžete si predĺžiť úložnú dobu zásielky až na 21 dní alebo prezradíte heslo komukoľvek komu veríte a on vyzdvihne zásielku za Vás.
Výhody:
- Nemusíte celý deň doma čakať na kuriéra, zásielku si vyzdvihnete vtedy, keď sa Vám to bude hodiť. Navyše si môžete doručený tovar priamo na výdajnom mieste rozbaliť a prípadne vrátiť späť, ak Vám z nejakého dôvodu nebude vyhovovať.
Kde sa výdajné miesta Zásielkovne nachádzajú? viď. odkaz:
Sledovať zásielku môžete na: www.zasielkovna.sk
SLOVENSKÁ POŠTA:
- štandardná zásielka vo forme balíka
- doručenie priamo domov, alebo vyzdvihnutie balíka na Vašej pošt
- lehota doručenia v priebehu 3 dní v rámci SR od expedície z nášho skladu
POZOR ! Viditeľne poškodené alebo rozbalené zásielky, prosím, nepreberajte a kontaktujte nás.
Sledovať zásielku môžete na: Slovenskaposta.sk
OSOBNÝ ODBER v Žiline:
- Kragujevská 30, 010 01 Žilina.
Prevádzková doba predajne:
Pondelok až Piatok
od 7:00 - 11:30 / 12:00 - 15:30 hod.
mobil na predajňu: 0948 25 51 02
PLATBY:
- Platba vopred na bankový účet:
ak ste zvolili ako spôsob úhrady platbu vopred, uskutočnite platbu na účet číslo: SK5483300000002500411868 FIO banka.
Ako variabilný symbol, uveďte prosím číslo objednávky. Ihneď po pripísaní čiastky na náš účet Vám bude zásielka expedovaná. O odoslaní zásielky Vás budeme informovať emailom.
- Platba prostredníctvom platobnej brány ComGate
On-line platby pre nás zabezpečuje Platobná brána ComGate. Poskytovateľ služby, spoločnosť ComGate Payments, a.s. je licencovaná Platobné inštitúcie pôsobiace pod dohľadom Národnej banky. Platby prebiehajúce skrze platobnú bránu sú plne zabezpečené a všetky informácie sú šifrované.
- Platba kartou
Najrýchlejší spôsob zaplatenia on-line. Do rozhrania Platobné brány ComGate zadáte číslo karty, dátum platnosti a CVC kód - tri čísla, ktoré nájdete v podpisovom prúžku na zadnej strane karty. Všetko je zabezpečené štandardom 3D Secure, a tak budete pravdepodobne požiadaní o zadanie číselného kódu, ktorý dostanete SMSkou od svojej banky.
- Dobierka
Platba v hotovosti pri prevzatí zásielky.
Bankové spojenie pre platby SK:
Banka: FIO banka, a.s.
IBAN: SK5483300000002500411868
BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX
Variabilný symbol je číslo objednávky.
Pre platby z Českej republiky v mene CZK
Banka: Fio banka, a.s.
Číslo účtu: 2500411876 / 2010
IBAN: SK3283300000002500411876
BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX
Variabilný symbol je číslo objednávky.